Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Actualització de la borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional personal de neteja, al sector de Manacor

L'objecte d'aquest procediment es actualitzar la borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional de personal de neteja de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per duar a terme treballs ocasionals o urgents, o bé per cobrir llocs de treball per interinitat, mitjançant concurs al sector de Manacor

Código SIA

2984238

Personas destinatarias

Persones físiques que compleixin els requisits prevists a la convocatòria

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini màxim per a la resolució del concurs és de tres mesos a partir del dia en què finalitza el termini per presentar sol·licituds

Silencio administrativo

Segon normativa aplicable

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Documentos relacionados con el procedimiento

  • bases i barem de mèrits
  • convocatòria del concurs per actualitzar la borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional de personal de neteja
  • Llista provisional d'admesos i exclosos
    El 26 de maig de 2023 es publiquen les llistes provisionals de persones aspirants admeses i excloses del concurs per actualitzar la borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional de personal de neteja de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per dur a terme treballs ocasionals o urgents, o bé per cobrir llocs de treball per interinitat, al sector de l'illa d'Eivissa i al sector de Manacor

    Podeu consultar les llistes esmentades en la pàgina web http://oposicions.caib.es, accedint al tràmit corresponent.
  • PUBLICACIÓ DE CORRECCIÓ DELS ERRORS ADVERTITS
    En el BOIB núm. 91 de 6 de juliol de 2023 s'ha publicat la Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, a proposta de la directora gerent de l'Escola Balear d'Administració Pública de correcció dels errors advertits en la Resolució de 19 de juny de 2023 per la qual s'aproven les llistes definitives de persones aspirants admeses i excloses, amb indicació de les causes de l'exclusió, del concurs per actualitzar la borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional de personal de neteja de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per dur a terme treballs ocasionals o urgents, o bé per cobrir llocs de treball per interinitat, al sector de l'illa d'Eivissa i al sector de Manacor

    Podeu consultar les llistes esmentades en la pàgina web http://oposicions.caib.es, accedint al tràmit corresponent.
  • Llistat provisional de baremació de mèrits
  • Llista definitiva de mèrits
    En data de 20 de novembre de 2023 es publica la llista definitiva de valoració de mèrits del concurs per actualitzar la borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional de personal de neteja de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per dur a terme treballs ocasionals o urgents, o bé per cobrir llocs de treball per interinitat, al sector de l'illa d'Eivissa i al sector de Manacor.

    En breu i una vegada aplicats els criteris de desempat es publicarà en el BOIB la Resolució de la consellera de Presidència i Administracions Públiques per la qual s'aprova la llista d'aspirants seleccionats del concurs per constituir la borsa extraordinària convocada.

    Podeu consultar la llista esmentada a la pàgina del cos corresponent a la pàgina web http://oposicions.caib.es, i la resposta a les al·legacions, dins l'apartat «Consulta personal» de l'esmentada pàgina del Portal de l'opositor.
  • Llista definitiva de la borsa d'interins

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d'estar en possessió durant tot el procés selectiu:

Tasas

01K . Selecció de funcionaris interins i personal laboral temporal, processos de funcionarització de personal laboral, convocatòries de promoció interna de personal laboral i funcionari per a a places o llocs de treball per als quals s'exigeix altres titulacions de nivell inferior al títol universitari de grau - https://www.atib.es/TA/Modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=3946

Documentación a presentar

Juntament amb la sol·licitud emplenada adequadament, les persones aspirants han de presentar la documentació següent:

a. Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, si no són espanyoles, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport, targeta de règim comunitari o passaport i targeta de residència en el supòsit de nacional d'estats estrangers no membres de la Unió Europea).

No obstant això, no cal presentar cap d'aquests documents si l'aspirant no s'oposa al fet que l'Administració els comprovi d'ofici mitjançant la plataforma d'intermediació de dades.

b. Original o còpia de la documentació acreditativa d'estar en possessió del nivell de català exigit en la base 3 g) de la convocatòria.

No cal presentar aquest document si l'aspirant no s'oposa al fet que l'EBAP el comprovi d'ofici mitjançant la plataforma d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats a aquest efecte, sempre que s'hagi al·legat en el termini de presentació de sol·licituds i que consti en els corresponents registres dependents de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i sempre que es tracti d'algun dels certificats següents:

a) Els certificats expedits per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears.

b) Els certificat expedits per l'EBAP.

c) Els certificats homologats que constin en la base de dades de l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears.

d) Els certificats de català que constin inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública.

Consegüentment, la persona interessada ha d'aportar els certificats de coneixement de català declarats equivalents que no es trobin inscrits en el Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, excepte que els hagi aportat en algun altre procediment tramitat per l'EBAP. En aquest darrer cas, en la sol·licitud ha d'indicar el procediment concret i si no han transcorregut més de cinc anys des que va finalitzar.

c. El justificant del pagament de la taxa, segons la modalitat utilitzada (telemàtica o manual). L'import de la taxa és de 13,38 €.

d. Una declaració responsable de les persones aspirants que compleixen el requisit de tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que són necessàries per exercir les funcions de la categoria a què correspon la borsa específica a la qual opten.

No obstant tot l'anterior, l'Administració pot requerir a l'aspirant en qualsevol moment del procés selectiu que acrediti que compleix els requisits anteriors.

La inexactitud, la falsedat o l'omissió, de caràcter essencial, de qualsevol dada o informació que s'incorpori o la no presentació davant l'Administració competent de la documentació que, si escau, es requereix per acreditar el compliment del que s'ha declarat, determinen la impossibilitat de continuar el procediment des del moment en què es tengui constància d'aquests fets, sens perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertoquin.

e. Les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33 % han de presentar el certificat que acrediti la condició legal de discapacitat. No obstant això, no cal presentar aquest document si l'aspirant no s'oposa al fet que l'Administració el comprovi d'ofici mitjançant la plataforma d'intermediació de dades o altres sistemes habilitats per a aquest fi. A més, aquestes persones han de presentar el justificant d'haver sol·licitat un dictamen dels equips multiprofessionals de la Direcció General de Dependència, o de l'organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents al cos, escala i/o especialitat de la borsa a la qual aspiren, el qual ha d'expressar que estan en condicions de complir les tasques fonamentals del cos escala i/o especialitat, mitjançant les adaptacions necessàries del lloc de treball, si corresponen a judici de l'Administració,.

No obstant això, si la persona aspirant no s'hi oposa, l'EBAP recaptarà d'ofici aquest dictamen. Si s'hi oposa, ha de presentar aquest dictamen amb anterioritat a la publicació de la llista provisional de valoració de mèrits, a requeriment de l'EBAP. Si no ho fa així, serà exclosa del procediment.

En el cas que les persones aspirants disposin del dictamen acreditatiu de les condicions personals d'aptitud per al cos, escala i/o especialitat de la borsa, el poden aportar en el moment de presentació de sol·licituds.

f. Certificació negativa del Registre Central de Delinqüents Sexuals o l'autorització per a la consulta telemàtica simultàniament al DNI a la Direcció General de Policia. Les persones aspirants, en comptes de presentar aquest certificat, poden donar el consentiment exprés a fi que l'Administració consulti i comprovi les dades i els documents necessaris, d'acord amb l'article 28 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

g. La documentació acreditativa dels mèrits que al·lega la persona candidata perquè siguin valorats, en la forma que estableix la base 5 d'aquesta convocatòria. No es pot valorar cap mèrit que no s'hagi al·legat dins el termini de presentació de sol·licituds i acreditat de conformitat amb el que s'estableix en la base 5 d'aquesta convocatòria.

En el supòsit de persones candidates que hagin prestat serveis en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa als mèrits al·legats que figuren en el seu expedient de Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública, l'Administració ha d'incorporar d'ofici en l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en el seu expedient personal, amb referència al darrer dia del termini per a la presentació de sol·licituds.

En qualsevol cas, les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o una còpia de la documentació que considerin adequada perquè consti en el procediment de concurs.

Modelos:

Plazo máximo

vint dies hàbils, fins 11 d'abril de 2023

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Selecció

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971177620

(oposicions@caib.es)

Observaciones

Únicament podran presentar sol·licituds de participació les persones que no formin part de la borsa constituïda per resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat de 22 d'agost de 2022 (BOIB núm. 93 de 13 juliol)

X

Presentació d'al·legacions a la baremació dels mèrits al·legats

Requisitos

El dia 30 d'octubre de 2023 es publica llista provisional amb les puntuacions i la relació de persones que han acreditat mèrits amb defectes formals del concurs per constituir una borsa de personal laboral no permanent de la categoria professional de personal de neteja de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per dur a terme treballs ocasionals o urgents, o bé per cobrir llocs de treball per interinitat, al sector de l'illa d'Eivissa i al sector de Manacor.

Les persones aspirants disposen de DEU dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista (del 31 d'octubre al 14 de novembre), per al·legar les rectificacions que considerin sobre la valoració provisional de mèrits del concurs. Dins aquest termini,les persones interessades poden veure l'expedient de valoració al Portal de l'opositor: http://oposicions.caib.es.

Les persones que hagin d'esmenar o aclarir algun mèrit, sense perjudici que també demanin revisió dels mèrits, han de presentar la documentació original o còpia corresponent en el Registre General de l'EBAP o a qualsevol altre registre, segons amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, PAC de les AAPP, mitjançant un escrit dirigit a la Comissió Tècnica de Valoració.

Les persones que hagin sol·licitat la revisió en termini, residents a Mallorca, es poden personar el dia 17 de novembre de 2023 a les 11.30 hores, a l'aula 3 de l'EBAP a Palma (C/Gremi de Corredors,10,3r, ). Els aspirants que resideixin a una illa diferent a Mallorca han de sol·licitar revisió telefònica i indicar un núm. de telèfon a la sol·licitud d'al·legació corresponent.

Podeu consultar les llistes esmentades en la pàgina del cos i el desglossament de la baremació provisional de mèrits particular dins l'apartat «Consulta personal de la pàgina del Portal de l'opositor: http://oposicions.caib.es».

Documentación a presentar

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

10 dies hàbils

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Selecció

C/ Gremi de Corredors, 10, 3r (polígon de Son Rossinyol). Tel.: 971177625 - Fax: 971177620

(oposicions@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Escola Balear d'Administració Pública (EBAP)

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar